نمونه پیام و متن اعلام تغییر شماره موبایل

[ad_1]

نمونه متن اعلام تغییر شماره موبایل

متن اعلام تغییر شماره موبایل به شما کمک خواهد کرد که دوستان، آشنایان و همکاران خود را در جریان شماره جدید خود قرار دهید. در واقع برای بسیاری کنار هم نهادن کلمات برای اعلام تغییر شماره موبایل کمی دشوار است. به همین دلیل نمونه پیام برای تغییر شماره تلفن به آنها کمک خواهد کرد که کار اطلاع‌رسانی همه مخاطبین دفترچه تلفن را به راحتی انجام دهند. در این مقاله از مجله ایده پردازان به شما چندین نمونه متن تغییر شماره موبایل ارائه خواهیم داد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چگونه پیامک تغییر شماره تلفن ارسال کنیم؟

نحوه ارسال متن اعلام تغییر شماره موبایل

شاید بهتر باشد پیش از اینکه انواع نمونه متن اعلام تغییر شماره موبایل را به شما ارائه دهیم، درباره روش ارسال این پیامک توضیح دهیم. اگر شما قصد دارید که به همه مخاطبین خود تغییر شماره تلفن‌تان را اطلاع دهید، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. این روش‌ها عبارتند از:

  • ارسال پیامک گروهی با استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی
  • ارسال پیامک به همه مخاطبین تلفن همراه
  • استفاده از فایل اکسل برای ارسال پیامک تغییر شماره تماس
  • به کار بردن فایل متنی و (Word) برای اطلاع‌رسانی درباره تغییر شماره موبایل
  • ارسال پیامک با بهره‌مندی از دفترچه تلفن پنل پیامکی
  • فرستادن متن پیامک تغییر شماره تماس به بانک شماره موبایل

این روش‌ها به شما کمک می‌کنند که به آسانی پیامک‌های گروهی خود را به دوستانتان ارسال کنید. بدون اینکه نیاز باشد با هیچ یک مجدداً تماس بگیرید.

ارسال پیامک گروهی با استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی

برخی از سامانه‌های ارسال پیامک تبلیغاتی برای شما امکان استفاده از اپلیکیشنی را فراهم می‌کنند که با کمک آن بتوانید کار ارسال پیامک گروهی موبایل را انجام دهید. با استفاده از این اپلیکیشن که در سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در اختیار شما قرار دارد، می‌توانید تنها در مدت چند دقیقه متن اعلام تغییر شماره موبایل خود را آماده کنید. سپس آن را به شماره‌ موبایل‌های مورد نظر خود ارسال کنید.

ارسال پیامک به همه مخاطبین تلفن همراه

ارسال-گروهی-متن اعلام تغییر شماره موبایل

برای اینکه بتوانید به همه مخاطبین متن اعلام تغییر شماره موبایل را ارسال کنید، باید از دفترچه تلفن گوشی همراه خود خروجی بگیرید. سپس آن را در سامانه پیامکی بارگذاری کنید. به این ترتیب می‌توانید حتی یک متن ساده درباره تغییر شماره تماس خود را به تمام دوستان و همکارانی که مد نظر دارید، ارسال کنید.

استفاده از فایل اکسل برای ارسال پیامک تغییر شماره تماس

روش دیگر برای ارسال متن پیامک به تمام شماره تماس‌های موجود در گوشی همراه، خروجی گرفتن به صورت یک فایل اکسل است. شما می‌توانید در گوشی خود از نرم‌افزاری برای تبدیل فهرست مخاطبین به فایل اکسل استفاده کنید. به این واسطه فایلی برای انتقال به سامانه پیامکی دارید. پس از آنکه شماره تماس‌های گوشی همراه خود را به سامانه فرستادید، متن خود را آماده نمایید. تنها با چند کلیک ساده، دوستان خود را از شماره تماس جدید خود مطلع خواهید کرد.

استفاده از خروجی فایل ورد برای ارسال پیامک به دوستان

خروجی فایل ورد از شماره تماس‌های شما این فرصت را به وجود می‌آورد که بتوانید راه دیگری برای ارسال پیامک تغییر شماره تماس به دوستان و همکاران داشته باشید. کافی است تمام شماره تماس‌های خود را به صورت فایل ورد به پنل اس‌ام‌اس وارد کنید. سپس متن اعلام تغییر شماره موبایل را آماده کنید. در نهایت هم نوبت به ارسال آن به گروهی از مخاطبان مورد نظرتان می‌رسد.

ارسال پیامک با بهره‌مندی از دفترچه تلفن پنل پیامکی

تمام روش‌های موجود برای این است که شما بدون هیچ دردسری و به ساده ترین روش یک دفترچه تلفن در پنل پیامکی خود ایجاد کنید. اما این امکان وجود دارد که به صورت دستی تمام شماره تماس‌های دوستان و شماره‌های واتساپ را در دفترچه تلفن خود در پنل اس‌ام‌اسی آماده کنید. در مرحله بعدی نیز نوبت به این می‌رسد که متن اعلام تغییر شماره موبایل را آماده نمایید. سپس آن را به دوستان و آشنایان خود بفرستید.

نمونه پیام دوستانه و رسمی برای اعلام تغییر شماره موبایل

نمونه پیام اعلام شماره تغییر تلفن

  • با سلام خدمت همکاران عزیز. …. (نام و فامیلی)…. هستم. شماره اخیر خود را واگذار کرده‌ام و شماره….. خط جدیدم است. لطفاً این شماره تماس را ذخیره کنید. با تشکر. …نام و فامیلی…
  • دوستان عزیزم. خط جدید من از این به بعد همین شماره‌ای است که با آن به شما پیامک فرستاده‌ام. یادتون نره که سیوش کنید.
  • همراهان گرامی. شماره جدیدی که برای پاسخگویی به سؤالات شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ۰۹۱…. است. لطفاً فقط با این شماره تماس بگیرید.
  • بچه‌ها اگر با من کار داشتید، فقط به این خطم مسیج بدید. خط قبلی رو واگذار کردم. یادتون باشه سیوش کنید.
  • همکاران گرامی، ……(نام و فامیلی)… هستم. مجبور به تغییر شماره موبایل خود شده‌ام. شماره تماس …… خط جدید من است. لطفاً به شماره قبلی پیام نفرستید. ممنون،..(نام و نام خانوادگی)….

برای ارسال پیام به دوستام و همکاران باید متن را با شناختی که از مخاطبین خود دارید، انتخاب کنید. این متن می‌تواند دوستانه و خیلی گفتاری باشد. از طرفی اگر برای مشتریان یا همکاران خود متن اعلام تغییر شماره موبایل را می‌فرستید، لحن متفاوت خواهد بود. به همین دلیل است که نمونه‌های محدودی را پیشنهاد داده‌ایم.

جمع‌بندی

  • متن اعلام تغییر شماره موبایل به شما کمک خواهد کرد که دوستان، آشنایان و همکاران خود را در جریان شماره جدید خود قرار دهید.
  • روش‌های مختلف به شما کمک می‌کنند که به آسانی پیامک‌های گروهی خود را به دوستانتان ارسال کنید.
  • این روش‌ها به آماده‌سازی دفترچه تلفن در سامانه پیامکی کمک خواهند کرد.
  • خروجی گرفتن با فرمت فایل اکسل، فایل ورد یا به صورت فهرست دستی مخاطبین، امکان آماده کردن شماره تماس دوستان و همکاران را در پنل آسان خواهد کرد.
  • نمونه متن‌ها با توجه به دوستان، همکاران و مشتریانی که پیام را دریافت می‌کنند، متفاوت خواهند بود.

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]

[ad_2]

منبع:https://sms.ir/changing-mobile-phone-sms/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها