چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم




چگونه به کسانی که بلاکمان کرده‌اند اس ام اس دهیم با فراز اس ام اس

آیا صاحب کسب‌وکاری هستید و مخاطبانتان، شما را در لیست سیاه قرار داده‌اند؟ اگر پاسختان مثبت است اس ام اس‌های تبلیغاتی‌ برای مخاطب ارسال نخواهد شد. بسیاری از کسب‌وکارها از اس ام اس مارکتینگ برای آشنایی بیشتر مخاطبان با نام برندشان استفاده می‌کنند و درنهایت به‌دنبال کسب سود و فروش بیشتر هستند. در این مقاله قصد داریم فوت‌وفن‌هایی را به شما آموزش دهیم تا پاسخ این سوال پرتکرارتان را بدانید: «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده‌اند اس ام اس دهیم؟».

استفاده از خطوط خدماتی عمومی؛ راهی برای خروج از بلک لیست

اگر به‌دنبال پاسخی برای این پرسش هستید که «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده‌اند اس ام اس دهیم» ما به شما پیشنهاد استفاده از خطوط خدماتی عمومی را می‌دهیم. برای خروج از لیست سیاه پیامکی، می‌توانید از خط خدماتی عمومی استفاده کنید. یکی از مزیت‌های استفاده از خطوط خدماتی عمومی این است که مخاطب نمی‌تواند شما را بلاک کند. خطوط خدماتی عمومی، فقط برای پیامک‌های اطلاع‌رسانی کاربرد دارد. اگر با خطوط خدماتی عمومی برای مخاطبان پیام تبلیغاتی بفرستید، جریمه می‌شوید.

برای خرید خط خدماتی عمومی، ابتدا باید یک شماره اختصاصی بگیرید. سپس اقدام به تهیه لیستی کنید که شما را بلاک کرده‌اند. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از مزاحمت، پیامکی از سمت شما برای کاربر ارسال می‌شود. اگر کاربر این پیامک را تایید کند، شما می‌توانید اس ام اس‌های اطلاع‌رسانی‌تان را ارسال کنید. اگر مخاطب این پیام را تایید نکند، شما همچنان در لیست سیاه او قرار دارید. پیشنهاد ما به کسب‌وکارها برای ارسال پیام‌های انبوه به مخاطبان، استفاده از پنل اس ام اس خواهد بود.

استفاده از اس ام اس خدماتی عمومی برای عبور از بلک لیست

ارسال پیامک انبوه به لیست سیاه از طریق خطوط خدماتی

در فراز اس ام اس، امکان ارسال پیامک انبوه از طریق خطوط خدماتی برای لیست سیاه وجود دارد. از خطوط خدماتی، معمولاً برای اطلاع‌رسانی استفاده می‌شود. پیام‌هایی برای تایید هویت هنگام عضویت در سایت، اطلاع‌رسانی درباره تخفیف‌های ویژه، تایید خرید اینترنتی، تبریک تولد و پیام‌های تشکر و قدردانی را می‌توان با استفاده از خطوط خدماتی برای مخاطب فرستاد. با خرید پنل اس ام اس، پیامک‌های تبلیغاتی را برای مخاطبانتان ارسال و سایت یا نرم‌افزارتان را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید. هرچه پنل پیامکی حرفه‌ای‌تر باشد، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار داده می‌شود و تعرفه ارسال پیامک کمتر خواهد شد.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با سیم‌کارت، برای کسب‌وکارهای بزرگ کارایی ندارد

اگر سؤالتان این است که «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده‌اند اس ام اس دهیم» استفاده از ارسال پیامک با سیم‌کارت را به کسب‌وکار شما توصیه نمی‌کنیم. سال‌هاست که ارسال پیامک انبوه به‌وسیله سیم‌کارت انجام نمی‌شود. ارسال پیامک با سیم‌کارت شخصی سرعت پایینی دارد. همچنین اگر به‌طور مداوم برای مخاطبان اس ام اس ارسال کنید، سیم‌کارتتان مسدود و قطع می‌شود. پس این روش اصلاً برای کسب‌وکارها کارایی ندارد.

یکی از مهم‌ترین مشکلات افراد، پاک شدن پیام‌های مهم (تبلیغاتی و شخصی) است. گاهی اوقات به‌دلیل بی‌توجهی، پیام‌های مهمی را حذف می‌کنیم. پاک شدن پیامک‌های مهم از گوشی، اتفاق بدی محسوب می‌شود که حداقل هر شخص یک‌ بار آن را در زندگی‌اش تجربه کرده است. بسیاری از افراد برای بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ کلافه می‌شوند.

مسدود شدن شماره شخصی با ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی به‌وسیله سیم‌کارت

استفاده از پیام صوتی؛ راهی برای عبور از بلک لیست

احتمالاً تابه‌حال بسیاری از شما با تماس‌های تبلیغاتی ضبط‌شده موجه شده‌اید. صاحب کسب‌وکار یا فردی خوش‌صدا یک پیام کوتاه که حاوی نام برند و توضیح مختصری از فعالیت شماست را ضبط می‌کند. سپس این پیام را برای مخاطبان انبوهی همزمان می‌فرستد. شیوه ارسال و اطلاع‌رسانی در پیام‌های صوتی، به‌صورت تلفنی خواهد بود؛ یعنی با شماره‌ای خاص به مخاطب زنگ زده و این پیام صوتی برای او پخش می‌شود. استفاده از پیام صوتی، راهکاری مدرن و جذاب به شمار می‌آید و مخاطب با صدای دلنشین ارتباط مثبتی برقرار می‌کند؛ بنابراین این راهکار یکی از پرمخاطب‌ترین روش‌ها برای تبلیغات مدرن و امروزی خواهد بود. اگر به‌دنبال جدیدترین و به‌روزترین شیوه‌ها برای ارسال پیامک به مشتری می‌گردید، از راهکار استفاده از پیام صوتی استفاده کنید.

 اگر بیش از یک خط تلفن دارید و یکی از خط‌های شما در دسترس قرار ندارد، دایورت پیامک راهکاری بسیار کارآمد خواهد بود. دایورت پیامک، به شما این امکان را می‌دهد که پیامک‌های دریافت‌شده در یک خط خاص را به خط دیگری منتقل کنید.

ارسال پیام صوتی، یکی از شیوه‌های مدرن و امروزی ارسال پیام‌های تبلیغاتی انبوه

استفاده از دستگاه‌های ثبت شماره مشتری؛ بهترین راه ارسال اس ام اس اطلاع‌رسانی

حتماً تابه‌حال از فروشگاه‌های بزرگ خرید کرده‌اید. بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ، از شما شماره تلفن همراهتان را می‌گیرند. همچنین گاهی دستگاه کوچکی جلوی صندوق وجود دارد و فروشنده از مشتری می‌خواهد که خودش شماره‌اش را آنجا وارد کند. استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری، یکی از بهترین راه‌ها برای ارسال پیامک‌ است. استفاده از دستگاه‌های ثبت مشتری، شما را برای ارسال پیام‌های انبوه و اطلاع‌رسانی‌های مهم یاری می‌کنند.

شما می‌توانید برای اطلاع‌رسانی‌های مختلفی ازجمله جابه‌جایی مکان فروشگاه، تخفیف‌های ویژه، جشنواره‌ها، جایزه‌ها و زمان فعالیت فروشگاه از دستگاه ثبت مشتری استفاده کنید. در ابتدای این پیام‌های اطلاع‌رسانی، کلمه «مشتری گرامی» به‌کار می‌رود و در پایان اس ام اس نیز متن «عدم دریافت = 1» را مشاهده می‌کنید. درواقع، به مشتری خود احترام گذاشته‌اید و حق انتخاب برای ارسال یا ارسال نکردن پیام را به او داده‌اید. همچنین صاحبان کسب‌وکار می‌توانند پیامک‌های خود را طوری تنظیم کنند که با زمان‌بندی خاصی ارسال شود. به این شیوه، ارسال پیامک منطقه ای گفته می‌شود و محبوب بسیاری از صاحبان کسب‌وکار است.

استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری، یکی از بهترین راه‌ها برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

استفاده از پنل‌ پیامکی خدماتی فراز اس ام اس؛ بهترین راه برای عبور از لیست سیاه پیامک

در این مقاله، به سوال شما درباره اینکه «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده‌اند اس ام اس دهیم» پاسخ دادیم. همچنین راهکارهایی را برای خروج از لیست سیاه و ارسال پیام به مخاطبان پیشنهاد دادیم. بسیاری از کسب‌وکارها، از اس ام اس تبلیغاتی برای رونق کسب‌وکارتان استفاده می‌کنند. گاهی ممکن است مخاطبان، از پیام‌های تبلیغاتی کلافه شوند و این اس ام اس‌ها را بلاک کنند. با فعال‌سازی پنل پیامکی، همه گزارش‌های مربوط به ارسال اس‌ام‌اس و دلیوری آن در بخش گزارش پیامک قابل‌مشاهده خواهد بود.

برای ارسال متن تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبانتان، می‌توانید پنل پیامکی فراز اس ام اس را خریداری کنید تا در کوتاه‌ترین زمان تبلیغاتتان را برای مخاطبان ارسال کنید. با استفاده از پنل پیامکی فراز اس ام اس، می‌توانید به مخاطبانی که شما را در لیست سیاه قرار داده‌اند اس ام اس ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن 02174853 در تماس باشید؛ کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.



منبع:https://farazsms.com/sms-to-someone-who-has-blocked/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، نمایندگی استار اس ام اس می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

آخرین دیدگاه‌ها