کد پستی استان فارس ، پیدا کردن مشتری بر اساس محل زندگی


هر کسب‌وکاری برای برندسازی، بازاریابی و رقابت در بازار نیاز به تبلیغات دارد. بخش مهمی هم از این جریان تبلیغاتی شامل جذب مشتری بر اساس محل زندگی‌شان می‌شود. یعنی شما به عنوان صاحب برند، تولیدکننده یا ارائه‌دهندۀ کالا و خدمات باید بتوانید مشتریانی از مناطق مختلف را پوشش دهید و خودتان را به آن‌ها معرفی کنید. اما چطور؟ در ادامه با همراه باشید تا بیشتر با ابزار ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان فارس ویژۀ مشاغل این استان آشنا شویم.

سامانه پیامکی چیست؟

بانک شماره ملی پیامکسامانه پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی است که قابلیت مدیریت و دریافت پیامک‌های ارسالی هم دارد. پنل اس ام اس شرکت ملی پیامک قابلیت‌های متنوع و ابزارهای گوناگونی برای ارسال پیامک تبلیغاتی دارد که یکی از آن‌ها ارسال پیامک بر اساس محل زندگی است.

ماژول کد پستی استان فارس این قابلیت تبلیغات منطقه‌ای را برایتان فراهم کرده است. در پایان هر ارسال فایل گزارش را برای دانلود در اختیارتان قرار می‌دهد تا بازخورد تبلیغاتتان را به راحتی تحلیل کنید. به زبان ساده ماژول کد پستی استان فارس ابزار اجرای تبلیغاتیست که در دیگر روش‌های تبلیغاتی دیده نمی‌شود.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان فارس

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان فارس ملی پیامک دو ابزار کد پستی همراه اول و ایرانسل را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به این ترتیب می‌توانید ارسال پیامک منطقه‌ای داشته باشید. مشتریان‌تان را از روی محل زندگی‌شان پیدا کنید. اگر بودجۀ محدودی دارید، تبلیغات یا حدی کدهای تخفیفتان را به صورت محله‌ای بفرستید و به مرور کارتان را گسترش بدهید.

بازاریابی پیامکی با کدپستی همراه اول

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق کد پستی استان فارس ملی پیامک دسترسی کاملی از شماره‌های همراه اول و ایرانسل در اختبارتان قرار می‌دهد. برای ارسال به شماره‌های کد پستی همراه اول، وارد محیط کاربری پنل شوید. اول گزینه انتخاب و بعد کد پستی همراه اول را انتخاب کنید

متن پیامکتان را بنویسید و محدودیت 70 کاراکتری پیامک فارسی را فراموش نکنید. در قسمت عنوان ارسال، کلیدواژه‌ای را برای دسته‌بندی منظم در قسمت ارسالی‌ها مشخص کنید. عنوان پیامک برای کاربر ارسال نمی‌شود و تنها به صاحب پنل در قسمت ارسالی نمایش داده می‌شود. عنوان ارسال را بین تصادفی یا تریتبی انتخاب کنید. حالا نوبت درج رنج کد پستی مناطقیست که از قبل برای ارسال پیامک انتخاب کردید. در مرحلۀ بعدی تمام فاکتورهای ورودی را چک کرده و گزینه تائید را بزنید تا پیامکتان به دست مخاطبانتان برسد.

کد پستی همراه اول

کدپستی ایرانسل

برای ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی استان فارس به شماره‌های ایرانسل، باید مطابق مراحل بالا پیش بروید. اینبار گزینۀ کد پستی ایرانسل را در قسمت ارسالی انتخاب کنید تا تصویری مطابق شکل زیر به شما نمایش داده شود.

با توجه به 70 کاراکتر محدودیت پیامک فارسی، برای اینکه فوت و فن نوشتن پیامک اصولی را یاد بگیرید، حتماً از آموزش‌های مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی استفاده کنید. البته پیشنهاد می‌کنم که قابلیت ارسال پیامک لینکدار را جدی بگیرید. با کوتاه‌کننده‌های لینک، ادرس موردنظرتان را کوتاه کنید و سعی کنید هم فضای بیشتری برای نوشتن داشته باشید و هم مخاطب را به سمت سایت یا پیجتان جلب کنید. ارسال اس ام اس لینکدار با حطوط 3000 و 50004 انجام می‌شود و برای همۀ کاربران در دسترس است.

همچنین برای یافتن کدپستی محله‌های موردنظرتان می‌توانید از سامانه ملی پست کمک بگیرید. اما ماجرای ارسال اس ام اس از روی نقشه چیست؟

کد پستی ایرانسل

پیامپ شیراز، ارسال اس ام اس از روی نقشه

علاوه بر ارسال کد پستی استان فارس قابلیت دیگری هم به نام ارسال پیامک از روی نقشه در پنل ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت در حال حاضر تنها برای 17 کلانشهر ایران فعال است که شیراز یکی از آن‌هاست.

برای ارسال پیامک از روی نقشه از داخل پنل و در قسمت ارسال، گزینه پیامپ را انتخاب کنید. از نوار بالای نقشه، شیراز را انتخاب کنید تا نقشه شهر نمایش داده شود. حالا روی هر منطقه که دوست دارید، کلیک کنید. با انتخاب محله، رنج کد پستی ان محله، تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل روی صفحه نمایش داده می‎‌شود که باید یکی را انتخاب کنید. در قسمت تعداد، مشخص کنید که می‌خواهید چه تعد پیامک، مثلا 1000 یا 2000 گیامک، بفرستید. به مرحله بعد بروید تا پیامتان را نوشته و ارسال کنید.

پیامپ شیراز

جدول کد پستی استان فارس

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان فارس به جدول رنج کدپستی شهرستان‌های استان نیاز دارید. ما در این قسمت جدول کدپستی استان را برایتان آماده کردیم.

شیرازاز 711 تا 719
کازروناز 7311 تا 7319
نورآباد ممسنیاز 73513 تا 73519
مرودشتاز 73711 تا 73719
سپیداناز 73613 تا 73619
جهرماز 7411 تا 7419
آبادهاز 73913 تا 73919
اقلیداز 7381 تا 7389
استهباناز 74513 تا 74519
لامرد74341
لاراز 74313 تا 74319
فیروزآباداز 74713 تا 74719
فسااز 74613 تا 74619
نی‌ریزاز 7491 تا 7499
داراباز 74811 تا 74819
طسوج71641
سروستان73451
انارستان73351
ارسنجان73761
قشلاق73951
خنج74431

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکقابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان فارس یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی پیامکی برای اجرای تبلیغات اس ام اسی است. بر خلاف پخش تراکت باعث آلودگی محیط زیست نمی‌شود و قابلیت گزارش‌گیری دارد. به این ترتیب دقیقاً در جریان تعداد ارسالی‌ها و تعداد پیام‌های نرسیده قرار می‌گیرید.

برای دریافت پنل می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی و فروش مراحل دریافت پنل و مدارک ضروری را برایتان توضیح دهند تا در یک روز کاری پنل اختصاصی شما آماده ارسال پیامک باشد.




با کدپستی فارس مشتریانتان را به راحتی پیدا کنید !

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه



منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/fars-province-postal-code/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، نمایندگی استار اس ام اس می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

آخرین دیدگاه‌ها