پنل اس ام اس لامرد با 30% تخفیف، بازاریابی پیامکی را جدی بگیرید

[ad_1]

اولین سوال در شروع هر کسب‌وکاری اینست که چطور از رقبای قدرتمند بازار سبقت بگیریم، مشتریان بیشتری جذب کرده و هر ماه فروش بیشتری از ماه قبل را داشته باشیم؟!

ابزارهای تبلیغاتی مختلف و متنوع هستند اما این بار می‌خواهیم ابزاری به نام پنل اس ام اس لامرد را به شما معرفی کنم تا اگر کسب‌وکارتان مشتریانی از سراسر استان و کل کشور دارد، با بهترین هزینه بتوانید با آن‌ها در تعامل باشید و تبلیغات اصولی اجرا کنید.

خب حالا پنل پیامکی لامرد چیست؟ با چقدر سرمایه می‌توان تبلیغات پیامکی را شروع کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات مهم شما در حوزه تبلیغات پیامکی پاسخ دهیم.

سامانه ارسال پیامک چیست؟

پنل اس ام اس لامرد نرم افزار ارسال و دریافت پیامک انبوه است که به صورت آنلاین و تحت وب برای همۀ کاربران در دسترس است. پنل اس ام اس لامرد دو خط عمومی و اختصاصی دارد که در این میان خطوط اختصاصی فقط برای یک کاربر است و قابلیت دریافت پاسخ مشتری را هم دارد. به همین خاطر با خطوط اختصاصی می‌توان نظرسنجی و آزمون پیامکی هر برگزار کرد، سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات داشت و نظر خریدار را مستقیماً شنید.

خطوط پیامکی با سرشماره‌های مختلفی مانند 1000، 2000، 3000، 50004 و … در دسترس کاربران مختلف قرار می‌گیرد تا از این طریق بتوانند تبلیغات پیامکی داشته باشند. حالا کاربران مختلف برای دسترسی به این مزایا و خدمات پیامکی باید سراغ کدام شرکت بروند؟

ملی پیامک، بهترین سامانه تبلیغات پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌ اس ام اس لامرد است که برای اجرای تبلیغات پیامکی یک سامانه کامل با بهترین مزایا، تعرفه مناسب و تیم پشتیبانی مجرب را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین مزایای ملی پیامک می‌توان به تعرفه مناسب ارسال پیامک، آموزش کامل نحوه کار با پنل از طریق ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک اشاره کرد. البته در ادامه هم به دیگر قابلیت‌های مهم شرکت ملی پیامک به صورت مختصر اشاره کردیم:

  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران
  • بانک شمارۀ به‌روز ایرانسل و همراه اول
  • قابلیت ارسال پیامک برحسب جنسیت (ویژه بانک شمار ایرانسل)
  • قابلیت ارسال پیامک برحسب گروه‌های شغلی لامرد و استان فارس
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان و اجرای تبلیغات منطقه‌ای
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی، ویژه کاربرانی که سایت و اپلیکیشن دارند
  • آموزش کامل ترفندهای فروش، بازاریابی و جذب مشتری از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره جامع پنل اس ام اس لامرد

بانک شماره ملی پیامکبانک شماره پنل اس ام اس لامرد با 8458 تعداد شماره اعتباری و 8873 سیمکارت دائمی انتخاب مناسب و اصولی کاربران برای ارسال پیامک انبوه است. البته تعداد زیادی از کاربران می‌پرسند که ارسال انبوه ممکن است به نتیجۀ مثبت یعنی فروش بالا نرسد! بر اساس آمار رسمی حدود 40 تا 50% مخاطبان مشتاق دریافت پیامک‌های تبلیغاتی هستند و 98% از این پیام‌های ارسالی خوانده می‌شود، پس اگر می‌خواهید پیامک ارسالی شما به نتیجۀ مطلوبی برسد، لطفاً چند نکنه مهم را رعایت کنید.

اول از همه بهتر است که در ساعات نامناسب روز مثلاً صبح زود یا آخر شب پیامک نفرستید، حتما آدرس سایت یا فروشگاه را برای مشتری درج کنید، در ضمن حتماً

  • متن پیامک را جذاب بنویسید
  • پیشاپیش از خریدشان تشکر کنید
  • برای خرید بعدی کد تخفیف ارسال کنید
  • در صورت تمایل مشتریان از آن‌ها برای عضویت در باشگاه مشتریان دعوت کنید.

نگاهی به لامرد

لامِرد یکی از شهرهای استان فارس است. این شهر در جنوب استان فارس و نزدیک به بوشهر زیبا و دیدنی واقع شده‌است و همین موجب شده تا این شهر ممقعیت استراتژیکی در تجارت، صادرات و واردات کالا داشته باشد.

بر اساس سرشماری رسمی کشور در سال ۱۳۹۵ لامرد با ۲۹٬۳۸۰ نفر جمعیت، هجدهمین شهر پرجمعیت استان فارس است و در سال‌های اخیر به دلیل اکتشاف ذخایر گاز در کنار عسلویه حسابی توسعه بافته است. رمز موفقیت در تبلیغات این شهر ارسال پیامک اصولی از طریق پنل اس ام اس لامرد است که ملی پیامک تمام شرایطش را برایتان فراهم کرده است.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکحالا که با پنل اس ام اس لامرد و مزایایی که در اختیارتان قرار خواهد داد، آشنا شدید وقت آن رسیده که پنل اختصاصی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید.

برای ثبت‌نام از کد تخفیف سی درصدی که برایتان گذاشتیم استفاده کرده و در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران تیم پشتیبانی و فروش با شما تماس بگیرند. برای دریافت فوری پنل مدارکتان را به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی آماده کنید و با سفارش خط اختصاصی حداکثر تا 4 ساعت پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر هم دارید، می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید یا  با شماره 02163404 تماس بگیرید تا به تمام سوالات شما در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/lamerd-sms-panel/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها