ارسال پیامک عذرخواهی از مشتری + نمونه متن اس ام اس

[ad_1]

تصور کنید ارسال محصول شما برای مشتری دچار مشکل شده است و قرار است دیرتر به دست آن‌ها برسد و یا خللی در ارائه خدمات شما به مشتری پیش آمده که موجب ناراحتی و نارضایتی مخاطبان شما شده است. در این زمان بهترین کار ارسال پیامک عذرخواهی از مشتری است. با ارسال اس ام اس عذرخواهی بابت اختلال پیش آمده از آن‌ها دلجویی کنید و زمان رفع مشکل را به مشتری‌ها اطاع‌رسانی کنید. بیایید در ادامه روش‌های ارسال پیامک‌های عذرخواهی را با هم بررسی کنیم.

فردی که پیامک عذرخواهی دریافت کرده استچرا باید با ارسال پیامک از مشتری عذرخواهی کنیم؟

احتمالا شما هم ویدئو مقامات کشورهای دیگر را مشاهده کرده‌اید که با بروز هر مشکلی، به سادگی از مردم عذرخواهی می‌کنند. این موضوع را در کشورهای آسیایی شرقی به وفور می‌توان دید. قطعا کسب‌وکار شما نیز در زمان‌هایی با مشکل رو‌به‌رو خواهد شد و باید بابت آن به مشتری‌ها توضیح بدهید. البته عذرخواهی خشک و خالی بی‌فایده است. شما باید به فکر حل چالش نیز باشید.

برای مثال ممکن است مشتری شما یک پالتو از سایت خریداری کرده باشد. به دلیل برودت هوا و یخبندان جاده‌ها، پست نتوانسته محصول را در زمان مقرر به دست مشتری برساند. در این هنگام می‌توانید به کمک پنل اس ام اس برای مخاطب خود یک پیام عذرخواهی ارسال کنید. با این کار اعتماد مشتری نسبت به کسب‌وکار شما جلب خواهد شد. اما توجه کنید در زمان عذرخواهی از مشتری، زمان و سرعت انتقال پیام عذرخواهی اهمیت بسیاری دارد.

 پنل پیامکی فقط برای انجام تبلیغات انبوه نیست! با ارسال یک پیامک عذرخواهی از مشتری به کمک پنل اس ام اس، می‌توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالا با مشتری خود ارتباط بگیرید، آن‌ها را از بروز مشکلات با خبر کنید و راه‌های رفع چالش را به اطلاع‌شان برسانید.

حالا اگر قرار بود پیام عذرخواهی خود را از طریق یک پست یا استوری اینستاگرامی منتشر کنید چند درصد از مشتریان شما متوجه پیام شما می‌شدند؟! آیا راهکاری سریع‌تر و مطمئن‌تر از ارسال پیامک عذرخواهی می‌شناسید؟!

پس در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه ارسال پیامک عذرخواهی را به شما بگوئیم.

چگونه پیامک عذرخواهی از مشتری بنویسیم؟

روش‌های متعددی برای نحوه عذرخواهی پیامکی از مشتری وجود دارد از یک پیام اطلاع‌رسانی خشک و خالی تا ارائه یک هدیه هر چند کوچک برای دلجویی. برای ارسال پیامک عذرخواهی به مشتریان خود، مواردی که در ادامه خواهیم گفت را در نظر بگیرید.

قبل از عذرخواهی مشکل خود را پیدا و حل کنید

بهترین عذرخواهی، رفع مشکل است. وقتی مشتری شما مطمئن باشد چالش به زودی حل خواهد شد و شما به یک عذرخواهی ساده بسنده نکرده‌اید، احساس خوبی نسبت به برند شما خواهد داشت.

صمیمانه عذرخواهی کنید

مشترک گرامی
از تاخیر پیش آمده پوزش میخواهیم
پیک جدید در حال آودرن محصول شماست

برای اینکه پیام شما تاثیر خوبی روی مخاطب داشته باشد، باید صمیمانه و در کمال صداقت عذرخواهی کنید. با این کار مشتری از حسن نیت شما باخبر خواهد شد و شما را به عنوان یک برند متعهد خواهد شناخت.

مسئولیت اشتباه را بر عهده بگیرید

به دلیل بروز اشکال فنی عذرخواهی می‌کنیم.
اشتباه از طرف ما بود و مسئولیت کامل آن نیز با ماست.
به زودی رفع اختلال برای شما ارسال میشود

به عنوان یک کسب‌وکار حرفه‌ای حتما در متن اس ام اس خود، مسئولیت اشتباه را بر عهده بگیرید. وقتی این کار را بکنید، به عنوان کسب‌وکاری مسئولیت‌پذیر به شما نگاه می‌کنند.

برای مشکل راه حل در نظر بگیرید

با عرض پوزش بابت اشکال پیش‌آمده
کارشناسان ما در یک ساعت آینده با شما تماس می‌گیرند.

عذرخواهی ساده در زمان بروز مشکل کافی نیست. بهتر است روش شما برای حل مشکل نیز در متن پیامکی نوشته شود. برای مثال به آن‌ها بگویید تا 24 ساعت آینده مشکل رفع خواهد شد و یا برای جبران این اشتباه، ارسال محصول آن‌ها را رایگان انجام خواهید داد.

روش‌های اصلی ارسال پیامک عذرخواهی از مشتری

برای ارسال پیامک عذرخواهی از مشتری، بهترین و کم هزینه‌ترین ارسال پیامک است. برای این کار کافی است از خرید سامانه پیامکی شروع کنید. پنل قابلیت‌های فراوانی دارد که به کمک آن می‌توان پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی مختلفی را برای مشتری‌ها ارسال کرد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین راهکارهای پنل برای ارسال پیامک عذرخواهی اشاره می‌کنیم.

بر اساس مقاله سایت freshworks، هفت نکته اساسی عذرخواهی از مشتری شامل موارد زیر است:

  1. مسئولیت‌پذیر باشید و اشتباه یا اختلال به وجود آمده را برعهده بگیرید.
  2. مشکل را با جزئیات کامل برای مشتری شرح دهید.
  3. با مشتری همدردی کنید و خود را در کنار آن‌ها قرار دهید.
  4. حداقل یک راه حل جایگزین در پیام عذرخواهی خود پیشنهاد دهید.
  5. از ارسال پیام‌های عذرخواهی تکراری و کلیشه‌ای بپرهیزید. 
  6. انتظارات و نگرانی‌های مشتری را درک کنید.
  7. به مشتری خود اطمینان دهید که پیگیر مشکل به وجود آمده هستید.

ارسال پیامک کد تخفیف برای دلجویی از تاخیر در ارسال محصول

سارا عزیز
از تاخیر در ارسال سفارشتان عذرخواهی میکنیم
15000 تومان کد تخفیف اکالا هدیه ای برای جبران است.
کد: k9kCB
حداقل خرید: 100هزارتومان
اعتبار: 2روز
yun.ir/vbn
لغو=11

به پیامک بالا دقت کنید. اکالا هربار که محصولاتش دیر به دست مشتری برسد، یک کد تخفیف برای آن‌ها ارسال می‌کند و از آن‌ها دلجویی می‌کند. با این کار مشتری از حسن نیت کسب‌وکار شما مطلع می‌شود و مطمئن خواهد بود که شما به سرعت مشکل را رفع می‌کنید.

قبل از اینکه مشتری بپرسد، اطلاعات لازم را به او بدهیدحتما بخوانید: قبل از اینکه مشتری بپرسد، اطلاعات لازم را به او بدهید

عذرخواهی از مشتری برای ارسال پیامک اشتباه

کاربر عزیز
کد تخفیفی که از «سوپرمارکت تحویل فوری» اسنپ دریافت کردی، ویژه‌ی سفارش اوله.
بابت کد تخفیفی که در پیام قبلی بهت تعلق گرفت، عذرخواهی میکنیم.
برای خرید از سوپرمارکت، روی لینک زیر بزن:

به هر دلیلی ممکن است شما متن پیامک و یا بخشی از اجزای آن را اشتباه ارسال کرده باشید. مثلا کد تخفیف اشتباه، وجود غلط املایی و… ممکن است برخی از اشتباهات رایج باشد. برای رفع این مشکل یک پیامک عذرخواهی برای مشتری ارسال کنید و مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید. سپس متن اصلاح شده را برای آن‌ها ارسال کنید تا به اطلاعات صحیح دسترسی داشته باشند.

ارسال پیامک انبوه برای اختلال در سایت

مشترک گرامی
بابت مشکل پیش آمده پوزش میطلبیم
سایت در حال به روز رسانی است
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم

گاهی اوقات مشکل پیش آمده سراسری است و شامل حال تمامی کاربران شما می‌شود. در این زمان یک اس ام اس انبوه برای آن‌ها ارسال کنید و موضوع را برای کاربران توضیح دهید. ماژول ارسال انبوه برای تمامی افرادی که شماره‌هایشان را دارید و یا در دفترچه تلفن پنل شما ذخیره شده‌اند به صورت یک جا اس ام اس ارسال می‌کند.

ماژول ارسال انبوه در پنل اس ام اس

ارسال اس ام اس عذرخواهی برای خطای سفارش

مشتری گرامی ایرانتیک، با عرض پوزش، خرید شما با خطا مواجه شد.
در صورتی که مبلغی پرداخت نموده‌اید، لطفاْ قبل از هر اقدامی سابقه خرید خود را از طریق منو خریدهای وب‌سایت بررسی نمایید.

گاهی ممکن است مشتری در هنگام ثبت سفارش و یا پرداخت دچار مشکل شود. قطعی اینترنت و یا سرعت پایین آن، استفاده از فیلترشکن، آپدیت شدن سایت و… همگی ممکن است دلیل این مشکل باشند. با ارسال یک اس ام اس عذرخواهی، مشکل را به مشتری گزارش دهید.

استفاده از ارسال تکی

سارا احمدی عزیز
بابت تاخیر در ارسال شما پوزش میخواهیم
پیک در حال آمدن به سمت شماست

محصول شما را دیر به دست مشتری رسیده است؟ وارد بخش ارسال سریع شوید و با نوشتن یک متن پیامک این موضوع را به کاربر خود اطلاع دهید.

ماژول ارسال سریع در پنل پیامکی

ارسال پیامک به کمک ماژول ارسال زماندار

مشترک گرامی
به دلیل جابه جایی، از تاریخ 5 تا 10 اسفند ارسال محصول امکان پذیر نیست.
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم

اگر قرار است سرویس‌ شما برای مدت زمان کوتاهی متوقف شود، و شما این موضوع را از قبل می‌دانید، بهتر است به کمک ارسال‌های زماندار آن را با مشتری و کاربر خود در میان بگذارید. مثلا اگر قرار است ارسال‌های شما در یک بازه زمانی متوقف شود، زودتر از موعد پیامک خود را در پنل بنویسید و زمان ارسال آن را تنظیم کنید. با این کار بدون اینکه نگران باشید، اس ام اس شما چند روز زودتر به صورت خودکار برای مشتری‌هایتان ارسال می‌شود. بدین ترتیب آن‌ها از اختلال با خبر می‌شوند و اگر خریدی داشته باشند زودتر آن را ثبت سفارش می‌کنند. شما هم می‌توانید بدون استرس پیامک خود را زودتر در پنل ثبت کنید و زمان ارسال آن را تنظیم کنید.

ماژول پیامک زماندار در پنل پیامکی

سخن پایانی

اگر قصد دارید بابت مشکلات پیش آمده در کسب‌وکارتان به صورت حرفه‌ای از مشتری خود عذرخواهی کنید، یک پنل اس ام اس درجه یک در این مسیر به شما کمک می‌کند. فقط کافی است وارد وبسایت ملی پیامک شوید و متناسب با نیاز خود یک پنل تهیه کنید. کار شما همینقدر راحت است. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره داشتید، با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-apology-sms-to-the-customer/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها